SERVICEGERICHT / VRIENDELIJK / DESKUNDIG / ERVAREN / VEILIG / SNEL / VOORDELIG / KWALITEIT
State of the Art hardware
HP Hardware
24/7 Monitoring en storingdienst
Krachtige en veilige servers
Het veilig, snel en betrouwbaar houden van een fysieke web-, mail- of applicatieserver vergt deskundigheid en kennis. Deze hebben wij in huis en willen we graag met u delen. Neem contact met ons op voor afwijkende configuraties.
Ijzersterke fysieke servers in Nederland
Basic server 1100GB
Vanaf €136,00 per maandProf server 2250GB
Vanaf €170,00 per maandAdvanced server 3500GB
Vanaf €233,75 per maandBusiness server 5750GB
VanafIjzersterke fysieke servers in Nederland
Wat is een dedicated server?
Bij een dedicated server heeft u de volledige beschikking over een fysieke datacenter server van topkwaliteit zonder de kopzorgen voor server onderhoud. U profiteert van de volledige capaciteit van de server en ons gespecialiseerde technische team draagt zorg voor onderhoud, veiligheid, performance en bereikbaarheid van uw server. Omdat een dedicated server geheel op uw behoefte kan worden afgestemd kunt u kiezen uit verchillende configuratie mogelijkheden. Of u nu uw dedicated servers als authenticated en betrouwbaar mailserver wilt inzetten of als een onverwoestbaar en redundante LAMP/WAMP omgeving met een hoge beschikbaarheid, voor elk toepassing hebben wij een passende configuratie waar u snel mee aan de slag kunt gaan.
Windows managed server huren
Windows servers worden vaak gebruikt als active directory servers, ASP.NET applicatie servers, media-servers maar ook als razendsnelle MSSQL database servers met een hoge beschikbaarheid. Maar ook voor remote desktop werkplekken en teamworking en gedeelte documenten leent een windows server zich bij uitstek voor. Dankzij de vele clustering en mirroring optie's die de Microsoft Windows server biedt kunt u meerdere servers samenvoegen om een high avability omgeving op te zetten. Bij InterIP denken wij met u mee en kunnen u adviseren met oplossingen voor al uw windows server vraagstukken.
Linux managed server huren
Linux servers zijn goed met taken zoals bijvoorbeeld een webserver, php-server, ftp server, POP3 of IMAP mailserver en/of dedicated database server. Door zijn commandline georiënteerde beheer interface maakt het wat moeilijker om om een Linux server te beheren maar bij gebruik van een goede control panel software zoals PLESK hoeft dat geen probleem meer te zijn. Doordat de meeste toepassingen open source zijn heeft u de beschikking over vele gratis applicaties en toepassingen. Schakel ons in voor advies over de juiste combinatie setup volledig afgestemd op uw ict-behoeften.
Een dedicated server kopen
U kunt bij ons een dedicated server kopen of uw eigen server bij ons in onderhoud brengen. Wij zorgen voor de juiste verbindingen met het internet backbone zodat uw server beschikking heeft over razendsnelle internet aansluiting(en) met een hoge bescherming voor DDOS aanvallen en overige vormen van misbruik.
Datacenter diensten
Storingen aan hard en software kiezen geen tijdstip om op te duiken en kunnen spontaan ontstaan. Helaas beschikt niet ieder organisatie over de juiste personeel die gekwalificiteerd genoeg is om in een datacenter werkzaamheden te verichten. InterIP beschikt over gekwalicificeerde personeel die dag en nacht waakt over uw en en onze infrastructuur. Door de uitstekende stroomvoorziening en een milleuvriendelijke koelmethode die wordt toegepast in onze datacenter blijft uw hardware altijd op volle capaciteit presteren. Goede koeling en filtering van de lucht verlengt tevens ook de leeftijd van uw server. Met een gerust hart kunt u al uw dataserver diensten door ons laten uitvoeren. Dag en nacht staan wij voor u klaar om in te kunnen grijpen bij calamiteiten en storingen. Of u nou een virtuele server afneemt of de complete zorg van uw serverpark aan ons overlaat, wij zorgen dat alles blijft doorwerken.
Kies het serviceniveau dat het beste aansluit aan uw behoeften
Wij hebben 3 niveaus van Service Level Agreement waaruit u kunt kiezen. Zo weet u exact waar u aan toe bent en welke service u van ons mag eisen. Door onze servicegerichte houding behandelen wij al onze dedicated en virtual server contracten alsof het SLA Top contracten zijn. Bij problemen bijten wij ons vast in de materie en stoppen niet tot wij een geschikte oplossing hebben gevonden. Pas als onze technische team overbelast is door de hoge vraag aan serviceverzoeken, halen wij de SLA contracten er bij en behandelen de verzoeken af op de volgorde van de afgenomen SLA.
SLA Basic
Unmanaged- 24x7x365 telefonisch support
- Beveiligde datacenter
- Housing in Nederland
- Volledig beheerde netwerk infrastructuur + Volledig beheerde hardware
- Netwerkmonitoring en escalatieplan
- 24/7 Monitoring en alert per mail
- Reactietijd support op incidenten: max 4 uur
- Fallback cluster bij host uitval (bij VPS servers)
- Hot hardware spare (bij Managed servers)
- Installatie operating system naar keuze (Centos (standaard), Fedora, Ubuntu, Windows (tegen bijbetaling))
- Installatie control panel naar keuze (Webmin (standaard), Plesk, Cpanel)
- Installatie en volledige support core operating system modules
- Updates en patches van het Core operating system
- Support Linux server operating system
- Support Windows server operating system
- Linux operating system support: CentOS, Ubuntu
- Windows operating system support: Windows 2014, 2012, 2008
- Support webserver, FTP server, mail server, applicatie server, DNS server en meer
- Support externe applicaties (op Best Effort basis)
- Volledige support control panel (Plesk, Direct Admin, Cpannel, Webmin)
SLA Core
Managed- 24x7x365 telefonisch support
- Beveiligde datacenter
- Housing in Nederland
- Volledig beheerde netwerk infrastructuur + Volledig beheerde hardware
- Netwerkmonitoring en escalatieplan
- 24/7 Monitoring en alert per mail
- Reactietijd support op incidenten: max 2 uur
- Fallback cluster bij host uitval (bij VPS servers)
- Hot hardware spare (bij Managed servers)
- Installatie operating system naar keuze (Centos (standaard), Fedora, Ubuntu, Windows (tegen bijbetaling))
- Installatie control panel naar keuze (Webmin (standaard), Plesk, Cpanel)
- Installatie en volledige support core operating system modules
- Updates en patches van het Core operating system
- Support Linux server operating system
- Support Windows server operating system
- Linux operating system support: CentOS, Ubuntu
- Windows operating system support: Windows 2014, 2012, 2008
- Support webserver, FTP server, mail server, applicatie server, DNS server en meer
- Support externe applicaties (op Best Effort basis)
- Volledige support control panel (Plesk, Direct Admin, Cpannel, Webmin)
SLA Top
Fully managed- 24x7x365 telefonisch support
- Beveiligde datacenter
- Housing in Nederland
- Volledig beheerde netwerk infrastructuur + Volledig beheerde hardware
- Netwerkmonitoring en escalatieplan
- 24/7 Monitoring en alert per mail
- Reactietijd support op incidenten: max 1 uur
- Fallback cluster bij host uitval (bij VPS servers)
- Hot hardware spare (bij Managed servers)
- Installatie operating system naar keuze (Centos (standaard), Fedora, Ubuntu, Windows (tegen bijbetaling))
- Installatie control panel naar keuze (Webmin (standaard), Plesk, Cpanel)
- Installatie en volledige support core operating system modules
- Updates en patches van het Core operating system
- Support Linux server operating system
- Support Windows server operating system
- Linux operating system support: CentOS, Ubuntu
- Windows operating system support: Windows 2014, 2012, 2008
- Support webserver, FTP server, mail server, applicatie server, DNS server en meer
- Support externe applicaties (op Best Effort basis)
- Volledige support control panel (Plesk, Direct Admin, Cpannel, Webmin)
Veilig en Krachtig
Snelle en moderne servers die u volledig kunt belasten naar uw behoeften. Of u nou een losse webserver op uw server wilt draaien of een compleet redunant uitgevoerde fail-over cluster, met onze kennis en ervaring kunnen wij binnen een heel korte termijn u van een oplossing voorzien.
Telefonische Helpdesk
Bereikbaar tussen 10:00 en 18:00
In geval van storingen en voor klanten met een server zijn wij 24/7 bereikbaar.
E-mail Support
Binnen maximaal 24 uur worden uw problemen opgelost en uw wijzigingen uitgevoerd!
24/7 Monitoring
Uw server wordt dag en nacht door onze servicemedewerkers gemonitord. In geval van calamiteiten wordt er direct ingegrepen.
Advies
Wij adviseren u graag bij alles omtrent uw virtuele of dedicated server.
Trots op al onze klanten
En natuurlijk horen wij ervoor te zorgen dat ze allemaal dik tevreden te zijn, daar doen wij dag en nacht ons best voor. Wij danken de klanten die de moeite hebben genomen om een review op Google voor ons achter te laten. Lees zelf verder wat ze van ons vinden en heeft u zelf ook een positieve ervaring met ons? Laat dan ook een review achter en help ons met meer mensen tevreden maken.
InterIP
Industriestraat 11
2671 CT Naaldwijk
Nederland
+31.(0)174-726026
info@interip.nl